Interesuje Cię ta usługa?
Daj nam sygnał!

Nowy standard procesów HR

Zarządzaj urlopami oraz dokumentacją pracowników, rejestruj czas pracy oraz rozliczaj delegacje poprzez aplikację online.

O usłudze

HRnest to nowy standard procesów HR w Twojej firmie.

Stworzony dla MŚP, dla których Excele, maile i kartki papieru to za mało, aby efektywnie zarządzać kluczowymi sprawami HR:

  • zarządzaj wnioskami urlopowymi i planuj nieobecności w jednym miejscu, usprawniając przepływ informacji wśród całego zespołu,
  • rejestruj czas pracy za pomocą wygodnej aplikacji, w sposób dopasowany do Twojej organizacji,
  • przenieś obieg dokumentów pracowniczych do chmury i nie przegap żadnych ważnych terminów, dzięki systemowi powiadomień o kończących się badaniach czy umowach,
  • rozliczaj delegacje (także zagraniczne) i wystawiaj elektroniczne polecenia wyjazdu służbowego.

Zapomnij o papierowych grafikach czy planach urlopowych w Excelu – z HRnest firmowy HR masz zawsze pod ręką, dostępny z każdego urządzenia – łatwo, szybko i bez potknięć! Wygodne funkcje zbiorczego dodawania danych o firmie sprawią, że wdrożenie HRnest zajmie Ci krócej niż jeden dzień pracy!

Korzyści

  • oszczędność czasu pracowników
  • obsługa wymaganych formalności
  • niwelowanie błędów i nieporozumień

Masz ciekawy produkt?
Włącz go do ekosystemu HR Marketplace.

Dowiedz się więcej

Masz pytania?

Super, lubimy na nie odpowiadać

Bądź na bieżąco z rynkiem HR Tech: