Interesuje Cię ta usługa?
Daj nam sygnał!

Wygodne zdalne spotkania rekrutacyjne

Umawiaj rozmowy rekrutacyjne w Google Meet bezpośrednio ze swojego konta w eRecruieter. Skorzystaj z integracji z jedną z najczęściej używanych platform do spotkań online.

O usłudze

Dzięki integracji z Google Meet możesz umawiać zdalne rozmowy rekrutacyjne bezpośrednio ze swojego konta w eRecruiter – bez konieczności logowania się do dodatkowych platform.

Wystarczy, że w etapie „Spotkanie” zaznaczysz opcję „Spotkanie online” i z listy rozwijanej wybierzesz „Google Meet”. Gotowy link możesz przesłać w wiadomości mailowej i powiadomieniu SMS do kandydata. I to wszystko! 

Włączenie integracji z Google Meet jest bardzo intuicyjne i dokona go użytkownik z rolą Administratora.

Korzyści

  • Popularne narzędzie, znane zarówno rekruterom, jak i kandydatom - z dużym prawdopodobieństwem jedni i drudzy mieli okazję używać Google Meet. Znajomość interfejsu wpływa na większy komfort rozmówców i redukuje ryzyko technicznych „wpadek”.
  • Szybkie i łatwe umawianie spotkań – po tym, jak w etapie „Spotkanie” wybierzesz opcję „Google Meet”, link automatycznie zaciągnie się do wiadomości wysyłanej do kandydata. Nie trzeba logować się na dodatkowe konta ani samodzielnie dodawać wydarzeń.
  • Uporządkowana komunikacja z kandydatami – dzięki opcji wysyłania linków w wiadomościach mailowych i SMS wystarczy, że kandydat kliknie w odnośnik w ustalonym terminie i już będzie „na miejscu”.
  • Brak komunikacyjnego chaosu - każdy etap rekrutacji odbywa się z poziomu konta eRecruiter, a Ty masz całą historię kandydata w jednym miejscu.
  • Pełniejsze dane do raportowania – informacje o tym, którzy kandydaci odbyli spotkania online to bardziej dokładne raporty podsumowujące projekt rekrutacyjny.

Masz ciekawy produkt?
Włącz go do ekosystemu HR Marketplace.

Dowiedz się więcej

Masz pytania?

Super, lubimy na nie odpowiadać

Bądź na bieżąco z rynkiem HR Tech: