Interesuje Cię ta usługa?
Daj nam sygnał!

Wykorzystuj w pełni potencjał pracowników

Badaj predyspozycje i talenty kandydatów i pracowników. Korzystaj ze sprawdzonych narzędzi, m.in. do analiz behawioralnych i rozwoju kompetencji sprzedażowych

O usłudze

Extended Tools dostarcza rozwiązania wspierające rekrutację, rozwój i zaangażowanie pracowników. W swoim portfolio posiada m.in. produkty wspierające rekrutację: Extended DISC oraz FinxS Sales Assessment.

Extended DISC

Extended DISC to narzędzie, które mierzy naturalne style zachowań na podstawie badania przeprowadzanego online. Udzielone w nim odpowiedzi służą do wygenerowania raportu, który opisuje jaki jest preferowany styl zachowania danej osoby, jakie ma predyspozycje i talenty. Analizy Behawioralne Extended DISC często wykorzystywane są w rekrutacji, programach rozwojowych i budowaniu ścieżek karier.
Extended DISC w rekrutacji:

  • pomaga dopasować naturalne talenty kandydata to wyzwań na nowym stanowisku pracy,
  • bada naturalny styl zachowania kandydata, jego predyspozycje i styl komunikacji, co pomaga w dopasowaniu go do kultury organizacyjnej firmy,
  • daje możliwość zestawienia listy kandydatów i porównania ich z wybranymi kryteriami behawioralnymi,
  • tworzy lepszy Candidate Experience dzięki wartości dodanej dla kandydatów.

FinxS Sales Assessment

FinxS Sales Assessment to narzędzie wspierające rekrutację i rozwój sprzedawców. Mierzy poziom 18 kompetencji, które bezpośrednio wpływają na sprzedaż oraz pokazuje potencjał do ich rozwoju. Rekruterzy korzystający z FinxS Sales Assessment są w stanie stworzyć model kompetencyjny i zweryfikować, czy kandydaci spełniają określone w nim kryteria.
FinxS Sales Assessment to jedyne narzędzie na polskim rynku, które zostało stworzone specjalnie dla osób posiadających doświadczenie w sprzedaży.

Zastosowanie raportów FinxS Sales Assessment w rekrutacji pomaga:

  • znaleźć kandydatów najbardziej dopasowanych do modelu sprzedaży firmy,
  • zbadać potencjał do rozwoju poszczególnych kompetencji sprzedażowych u danego kandydata,
  • poznać, na ile kandydaci lubią sprzedawać – czyli ich Indeks Wymówek™,
  • podejmować trafne decyzje rekrutacyjne,
  • oszczędzić czas i koszty rekrutacji,
  • ulepszyć komunikację między działem HR i działem Sprzedaży, żeby móc wspólnie realizować postawione cele.

Korzyści

  • Lepsze dopasowanie kandydata do stanowiska, specyfiki pracy, modelu sprzedaży czy kultury organizacyjnej firmy
  • Trafne decyzje rekrutacyjne oraz oszczędność czasu i kosztów rekrutacji
  • Lepsza współpraca między działem HR i działem Sprzedaży
  • Możliwość lepszego ukierunkowania pracownika
  • Budowanie pozytywnych doświadczeń kandydatów i pracowników

Masz ciekawy produkt?
Włącz go do ekosystemu HR Marketplace.

Dowiedz się więcej

Masz pytania?

Super, lubimy na nie odpowiadać

Bądź na bieżąco z rynkiem HR Tech: