Interesuje Cię ta usługa?
Daj nam sygnał!

Prosto zarządzaj czasem pracy personelu pracującego zmianowo

Usprawnij procesy planowania, monitorowania i rozliczania czasu pracy.

O usłudze

Kadromierz to system do zarządzania czasem pracy w miejscach, w których personel pracuje w systemie zmianowym. Dzięki platformie codzienne planowanie harmonogramu pracy przez kierownika czy managera będzie efektywniejsze, co w konsekwencji pozwoli na oszczędność czasu i pieniędzy.

Platforma umożliwia:

  • automatyczne wygenerowanie grafiku pracy,
  • weryfikację z przepisami Kodeksu pracy,
  • dopasowane do zaplanowanej obsady stanowisk.

Nie musisz już prowadzić papierowej listy obecności czy układać harmonogramu w Excelu.

Usprawnij procesy planowania, monitorowania i rozliczania czasu pracy z Kadromierzem. Stwórz zintegrowane środowisko dla działu kadr, personelu oraz kierowników.

Korzyści

Masz ciekawy produkt?
Włącz go do ekosystemu HR Marketplace.

Dowiedz się więcej

Masz pytania?

Super, lubimy na nie odpowiadać

Bądź na bieżąco z rynkiem HR Tech: