Usprawnij proces zarządzania czasem pracy oraz budowanie zaufania między pracodawcą, a pracownikami.
inEwi tworzy rozwiązania zapewniające pełną automatyzację procesu ewidencji czasu pracy i jego składników. Głównym celem jest usprawnienie procesu zarządzania czasem pracy oraz budowania zaufania między pracodawcą, a pracownikami.
Zapewniamy firmom skuteczny monitoring pracowników, błyskawiczny dostęp do danych, szybki obieg informacji oraz oszczędność czasu i pieniędzy.
Oferujemy prostą aplikację do zarządzania czasem pracy, która jest idealnie dopasowana do wymagań kadrowych polskich przedsiębiorstw.
inEwi to prosty i intuicyjny interfejs, kryjący w sobie potężne procesy automatyzujące żmudne i powtarzalne zadania każdej firmy:
To także dwie mobilne aplikacje, które skutecznie zastępują klasyczne rejestratory czasu pracy, karty ID i niepotrzebnie drukowaną papierologię.
Super, lubimy na nie odpowiadać