Interesuje Cię ta usługa?
Daj nam sygnał!

Pełna automatyzacja procesu ewidencji czasu pracy i jego składników.

Usprawnij proces zarządzania czasem pracy oraz budowanie zaufania między pracodawcą, a pracownikami.

O usłudze

inEwi tworzy rozwiązania zapewniające pełną automatyzację procesu ewidencji czasu pracy i jego składników. Głównym celem jest usprawnienie procesu zarządzania czasem pracy oraz budowania zaufania między pracodawcą, a pracownikami.

Zapewniamy firmom skuteczny monitoring pracowników, błyskawiczny dostęp do danych, szybki obieg informacji oraz oszczędność czasu i pieniędzy.

Oferujemy prostą aplikację do zarządzania czasem pracy, która jest idealnie dopasowana do wymagań kadrowych polskich przedsiębiorstw.

inEwi to prosty i intuicyjny interfejs, kryjący w sobie potężne procesy automatyzujące żmudne i powtarzalne zadania każdej firmy:

  • rejestrację czasu,
  • listy obecności,
  • grafiki pracy,
  • zarządzanie urlopami i delegacjami.

To także dwie mobilne aplikacje, które skutecznie zastępują klasyczne rejestratory czasu pracy, karty ID i niepotrzebnie drukowaną papierologię.

Korzyści

Masz ciekawy produkt?
Włącz go do ekosystemu HR Marketplace.

Dowiedz się więcej

Masz pytania?

Super, lubimy na nie odpowiadać

Bądź na bieżąco z rynkiem HR Tech: