Calamari to system HR do ewidencji czasu pracy, zarządzania nieobecnościami online i przechowywania dokumentacji pracowniczej w chmurze.
Zmień excele i papiery na wygodne rozwiązanie elektroniczne:
- Dzięki integracji z popularnymi narzędziami biurowymi, takimi jak: Slack, Google Workspace, MS Teams, Jira, Asana czy Basecamp bez trudu połączysz Calamari z innymi narzędziami, z których korzystasz na co dzień.
- Wspieramy firmy pracujące w trybie zdalnym, hybrydowym, a także organizacje posiadające biura w różnych lokalizacjach. System jej dostosowany do polityk urlopowych większości krajów na świecie i pozwala na tworzenie własnych typów urlopów.
- Umożliwiamy rejestrowanie czasu pracy za pomocą aplikacji webowej, aplikacji mobilnej, kodów QR i technologii iBeacon, tak by jak najbardziej ułatwić zadanie mierzenia czasu pracy pracownikom.
- Nasz najnowszy moduł – dokumentacja pracownicza – umożliwia stworzenie w systemie profilu pracownika, wewnątrz którego przechowywać można wszystkie dane na temat zatrudnionych osób – od ich danych osobowych po przepracowane godziny.
Dołącz do firm z ponad 105 krajów na całym świecie i spraw by codzienne zarządzanie zespołami było jeszcze łatwiejsze!