Interesuje Cię ta usługa?
Daj nam sygnał!

Procesuj dokumenty elektronicznie

Elektroniczne procesowanie dokumentów i przesyłania do ePodpisu.

O usłudze

Idealny kandydat znaleziony. Czas na formalności. Ten etap generuje masę dokumentów, zmusza do osobistych wizyt w biurze lub wymiany korespondencji. Z Amodit to przeszłość. Procesuj dowolne dokumenty elektronicznie. Przygotowane pisma prześlij do ePodpisu i zapomnij o papierze.

Dzięki integracji z Amodit zyskasz możliwość podpisywania dokumentów z dowolnego miejsca i urządzenia. Na wskazanym etapie rekrutacji w Amodit wygenerujesz sprawę z danymi kandydata i załączysz komplet eDokumentów, które strony podpisujące otrzymają mailowo, by złożyć ePodpis. Wszystko to w oparciu o gotowy proces, który możesz dostosować samodzielnie do swoich potrzeb lub skorzystać z usług doświadczonych konsultantów.

Amodit to platforma przenosząca procesy do świata cyfrowego. W obszarze kadrowym możesz zbudować m.in. elektroniczny obieg wniosków urlopowych, rozliczenia delegacji, proces on-boardingu czy eTeczki. Amodit to elastyczne narzędzie z nieskończoną ilością zastosowań, także poza obszarem kadrowym.

Korzyści

  • Obniżenie kosztów: znikną koszty druku i przesyłu dokumentów.
  • Oszczędność czasu: proces podpisania skraca się do kilku minut.
  • Kompleksowość: w systemie przygotujesz treść umowy, zatwierdzenie, podpis i archiwizację.
  • Proekologiczność: umowy cyfrowe to oszczędność zasobów naturalnych.

Masz ciekawy produkt?
Włącz go do ekosystemu HR Marketplace.

Dowiedz się więcej

Masz pytania?

Super, lubimy na nie odpowiadać

Bądź na bieżąco z rynkiem HR Tech: