Elektroniczne procesowanie dokumentów i przesyłania do ePodpisu.
Idealny kandydat znaleziony. Czas na formalności. Ten etap generuje masę dokumentów, zmusza do osobistych wizyt w biurze lub wymiany korespondencji. Z Amodit to przeszłość. Procesuj dowolne dokumenty elektronicznie. Przygotowane pisma prześlij do ePodpisu i zapomnij o papierze.
Dzięki integracji z Amodit zyskasz możliwość podpisywania dokumentów z dowolnego miejsca i urządzenia. Na wskazanym etapie rekrutacji w Amodit wygenerujesz sprawę z danymi kandydata i załączysz komplet eDokumentów, które strony podpisujące otrzymają mailowo, by złożyć ePodpis. Wszystko to w oparciu o gotowy proces, który możesz dostosować samodzielnie do swoich potrzeb lub skorzystać z usług doświadczonych konsultantów.
Amodit to platforma przenosząca procesy do świata cyfrowego. W obszarze kadrowym możesz zbudować m.in. elektroniczny obieg wniosków urlopowych, rozliczenia delegacji, proces on-boardingu czy eTeczki. Amodit to elastyczne narzędzie z nieskończoną ilością zastosowań, także poza obszarem kadrowym.
Super, lubimy na nie odpowiadać